Summa sidvisningar

måndag 28 november 2011

Bilder på löpare:)


Här är bilderna på AnnaKa löparen som blev färdig i helgen. Min syster dotter blev 25 år så den har postats till henne. Nu måste det bli något annat inte bara löpare. Mycket pillergöra på den här men kul, kan bli en till i framtiden men inte just nu. Gillade färgsättningen som Lapp-Elisa plockat ihop, ljuvligt ljusa beige och vita... Snöänglar:)
"Klickade" efter ett nytt mönster från andra sidan jorden inte en löpare men en duk.


8 kommentarer:

  1. Vilken härlig löpare. Jag kan tro att din systerdotter blev glad när hon fick den.

    SvaraRadera
  2. Oh, så fin. Den måste väl alla bli glada för tycker Elisabet i järfälla

    SvaraRadera
  3. Den blev jättefin i dessa ljusa toner! Min variant blev lite mörkare, använde tyger som fanns hemma. Blev lite förvånad när jag nu såg att det var 5 år sedan.... Kram Katarina

    SvaraRadera
  4. Hur fin som helst,,måste bli en glad tjej som denna får!!Kram

    SvaraRadera
  5. Lyckos din systerdotter som får så fin present! Den är helt ljuvlig!

    SvaraRadera
  6. Grattis, den är jättefin. Jag har också en högtidsänglar på G...den har legat och väntat på sista hjärtana och lite pynt i två år.

    SvaraRadera
  7. Hej och tack gulliga ni för alla kommentarer. Igår ringde mottagaren till löparen hon var nöjd:))

    SvaraRadera