Summa sidvisningar

fredag 5 augusti 2011

Nya väskor

Jag har verkligen tränat på att göra ingenting vettigt under sommaren. Ska också ärligt talat säga att det gått ganska bra, slappat i solen, läst böcker..... men lite har jag sytt. Två nya väskor till två vänner har det blivit, två Glaväskor. Norrbotten eller Tärendö har bjudit på en solig och myggfri sommar, så stunderna på altanen i byn har blivit många och långa. Nu stundar snart vardagen men än finns det tid att göra lite annat sy och fixa i och utanför huset.

4 kommentarer:

  1. Jättefina väskor du gjort! Har tyg liggande till en till i lite mörkare färger. Klappar på dem varje gång jag går förbi..

    Quilt kramar
    från Louise

    SvaraRadera
  2. Tack för inspirationen! Nu ska jag sätta igång med en Gladväska igen!
    Hälsn. Anna-G i Boden

    SvaraRadera
  3. Urtjusiga väskor, nu ska jag leta fram mitt mönster! Hälsn fr Lisa i Lyskil

    SvaraRadera